סדנת 360° לאסטרטגיות וכלים משפטיים ליישוב סכסוכים
בין הלקוח, הספק, הארגון והמשפט
* שימור מערכות יחסים תוך הגנה על אינטרסים מול לקוחות וספקים
* יסודות המו"מ האפקטיבי – הכנה נכונה, BATNA/WATNA, זיהוי אינטרסים, ניהול לחצים פנימיים
* תפקיד היועמ"ש בניהול משברים פנים־ארגוניים – זיהוי, תיווך, מניעה וגישור
הסדנה תחזק את יכולותיו של היועמ"ש כמגשר לא פורמלי וכגורם המאזן בין צרכי הארגון, הלקוחות והספקים.
אם אתם רוצים לחזק את תפקידכם כמכווני פתרונות ולצאת עם כלים יישומיים ליום־יום – זו הסדנה בשבילכם.
אנא מלאו את שדות הטופס
אנו משתמשים בעוגיות ובטכנולוגיות מעקב אחרות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו, כדי להציג לך תוכן מותאם אישית ומודעות ממוקדות, לנתח את התנועה באתר שלנו ולהבין מהיכן מגיעים המבקרים שלנו. תוכלו לאשר או לצפות בהעדפות הפרטיות.