📌יצירת תוכן כבר מזמן אינה נחלתם של קופירייטרים ואנשי קריאייטיב בלבד.
התפתחות הדיגיטל והבינה המלאכותית הנגישה את חדוות היצירה לכל מי שחפצ.ה בכך: יצירת מצגת, התייעצות עם הצ'אט ושימוש באפליקציה לתמונת תדמית – באמצעות כלי AI – כל אלה ועוד עלולים להיחשב יצירת תוכן.
עורכות הדין שיר שושני כץ ודורית בלר דה-בר ממחלקת משפט וטכנולוגיה של AYR תעברנה וובינר מיוחד – המתייחס ליצירת תוכן שיווקי, שימוש ב"סוכנים" לביצוע משימות, ותענינה לשאלות משפטיות על זכויות יוצרים ופרטיות בעת שימוש בכלי AI בעבודה היומיומית.
מוזמנים להזמין את מנהלי השיווק ומשאבי האנוש בארגונכם, וכל מי ששימוש בכלי בינה מלאכותית רלוונטי אליו, כדי למקסם את שיתוף הפעולה בין המחלקות – בזכות הבנת האחריות המשפטית הארגונית הכרוכה בשימושים האלה.
אנא מלאו את שדות הטופס
אנו משתמשים בעוגיות ובטכנולוגיות מעקב אחרות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו, כדי להציג לך תוכן מותאם אישית ומודעות ממוקדות, לנתח את התנועה באתר שלנו ולהבין מהיכן מגיעים המבקרים שלנו. תוכלו לאשר או לצפות בהעדפות הפרטיות.